איך מצחצחים שיניים נכון ?

צחצוח נכון של השיניים הוא טיפול מונע רפואי חשוב. הרי אם  נקפיד לצחצח נכון באופן קבוע- נוכל להוריד או לפחות לדחות  משמעותית את הסיכויים  להתפתחות בעיות שיניים וחניכיים. נחסוך לעצמנו לא מעט ביקורים  במרפאת השיניים וכן.

 טיפולים יקרים ולא נעימים. כמובן שכאן במרפאה של ד"ר איאד, האווירה הנעימה הצוות האדיב והמקצועי אשר מצוייד גם בידע וגם בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, יהפכו את הביקורים לנעימים יותר ומוצלחים יותר. אך עדיין טיפול מונע וצחצוח נכון הם דברים חשובים מאין כמותם.

אז כדי שלא תהיו מופתעים בכיסא אצל השיננית או רופא השיניים כאשר תתבשרו כי יש לכם חיידקים רבים וסממנים ראשוניים לדלקת בחלל הפה, אספנו כאן בשבילכם את 6 הדברות לצחצוח שיניים נכון ויעיל.

מקווים שעזרנו לכם לצחצח שיניים נכון יותר!
לכל התייעצות או שאלה מוזמנים להרים טלפון אל המרפאה שלנו,
מרפאת ד"ר HASSAN – תמיד כאן בשבילכם.
מהפך שלם לחיוך המושלם.

רפואת שיניים דיגיטלית

רפואת שיניים דיגיטלית

רפואת שיניים דיגיטלית העתיד כבר כאן אז אמנם אנחנו עוד לא רובוטים אך העזרים החדשניים המעודכנים בתחום רפואת השיניים הם בהחלט המכשורים הדיגיטליים. מה שמסייע

קרא עוד »

ציפוי שיניים

ציפויי שיניים היום יותר מאי פעם עומדת בפנינו היכולת לשמור ולשפר את החיוך השיניים שלנו בשלל אפשרויות. וכמו בתחומים רבים בעולם האסתטיקה גם ענף רפואת

קרא עוד »

כירורגיית פה ולסת

כירורגית פה ולסת תחום השתלות השיניים הוא תחום מפותח ונפוץ בימינו. סביר להניח שרוב האנשים שתפגשו, בעיקר אחרי גיל מסוים, כנראה ויעברו טיפולי השתלות שיניים.

קרא עוד »
התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
האם אוכל לסייע לך במשהו?
דילוג לתוכן