ניקוי אבנית אצל השיננית

האם גם אתם נוטים לחשוב שטיפול אצל השיננית הוא לא כזה חשוב ולדלג עליו?

למרות ש קופות החולים מציעות אותו במחיר מסובסד מאוד עדיין אנשים נוטים לזלזל בטיפול, אולי דווקא בגלל המחיר הנגיש שלו.

גם אם נדמה לכם שאתם מצחצחים שיניים מצוין ושומרים על היגיינת הפה בשלמות, דעו שזה לא אומר שאתם לא צריכים לפנות בוקר או אחר הצהריים מסוים בשבוע העמוס שלכם ובין עבודה וסידורים, בין קפה לשיחת טלפון, להגיע לניקוי אבנית אצל השיננית.

יתרונות הטיפול אצל השיננית

תמיד עדיף להשתמש ברפואה מונעת כשאפשר אל מול רפואה שמטפלת כבר במחלה קיימת. זאת הסיבה לבדיקות דם שנתיות, ממוגרפיה, לקיחת ויטמינים, תזונה בריאה ופעילות גופנית לשמור על הבריאות שלנו תקינה שלא נצטרך טיפול רפואי. כך גם השיננות.

להגיע לשיננית כשהכל בסדר ושום דבר לא כואב, זה הדבר הכי נכון לעשות. תוכלו למנוע מחלות חניכיים ועששת ולחסוך טיפולי שיניים ואובדן שיניים. מדובר גם בטיפול לא יקר לעומת מה שכן יעלה לכם ביוקר אם לא תעשו אותו- טיפולי שיניים משקמים כמו סתימות, כתרים, ניתוחי חניכיים ושתלים.

ניקוי אבנית הוכח על ידי המדע כטיפול חשוב המסייע לשמירת בריאות החניכיים ובהפחתת החיידקים

מדוע בכלל נוצרת אבנית בשן?

כמובן חוסר שמירה על היגיינת הפה ו/או ניקוי קבוע בוקר וערב של השיניים גורמת   להיווצרות אבנית אבל כך גם איכות הרוק ורמות הph

הנסיבות האלה גורמות להתרבות חיידקים על גבי השן בעקבות מלחים, זרחן וקלציום. בעיקר זה קורה בשיניים התחתונות כי שם מתרכז הרוק והסביבה שם מזמינה מאוד חיידקים ובייחוד אם לא משתמשים בחוט דנטלי ולא מצחצחים ביסודיות.

שכבת האבנית הנוצרת על גבי השיניים עלולה לגבות מחיר כבד של ריח רע מהפה, שיניים צהובות ומראה מוזנח של שיניים ועד לתופעות קשות יותר שעלולות להוביל לאובדן שיניים כפי שהזכרנו קודם.

תהליך מניעה וטיפול אצל השיננית

קודם כל תזכרו לא להיבהל אלא פשוט לפעול וללכת לשיננית, כל התופעות המוזכרות יכולות להימנע על ידי ביקור סדיר של אחת לחצי שנה אצלה. לא רק שהיא תנקה לכם אבנית במקצועיות ויסודיות, היא גם תמליץ לכם כיצד לצחצח שיניים נכון יותר ותשקף לכם אם אתם צריכים לפגוש מומחה לחניכיים לניקוי עמוק יותר.

תהליך הניקוי אבנית הוא לא ממש נעים אך גם לא נורא ובעיקר מאוד חשוב. בונוס: יהיה לכם כיף להסתכל אחרי הניקוי על השיניים הנקיות שלכם ברמה שטרם הכרתם!

רפואת שיניים דיגיטלית

רפואת שיניים דיגיטלית

רפואת שיניים דיגיטלית העתיד כבר כאן אז אמנם אנחנו עוד לא רובוטים אך העזרים החדשניים המעודכנים בתחום רפואת השיניים הם בהחלט המכשורים הדיגיטליים. מה שמסייע

קרא עוד »

ציפוי שיניים

ציפויי שיניים היום יותר מאי פעם עומדת בפנינו היכולת לשמור ולשפר את החיוך השיניים שלנו בשלל אפשרויות. וכמו בתחומים רבים בעולם האסתטיקה גם ענף רפואת

קרא עוד »

כירורגיית פה ולסת

כירורגית פה ולסת תחום השתלות השיניים הוא תחום מפותח ונפוץ בימינו. סביר להניח שרוב האנשים שתפגשו, בעיקר אחרי גיל מסוים, כנראה ויעברו טיפולי השתלות שיניים.

קרא עוד »
התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
האם אוכל לסייע לך במשהו?
דילוג לתוכן