רפואת שיניים דיגיטלית העתיד כבר כאן

אז אמנם אנחנו עוד לא רובוטים אך העזרים החדשניים המעודכנים בתחום רפואת השיניים הם בהחלט המכשורים הדיגיטליים. מה שמסייע להקל, לקצר, ולפשט את תהליך הטיפול ולחזות את התוצאה בדיוק מקסימלי.

האמצעים הדיגיטליים מסייעים בזיהוי ואבחון נכון של בעיות, סריקה והעתקה של מצב השן לצורך של כתר או גשר, מדידות למשל של תעלת השורש או גוון השן, עיצוב וגם הדמיה עתידית מדוייקת ! של החיוך והתוצאה הסופית.  באמצעות הטכנולוגיה ניתן להדפיס חומרים פלסטיים, קרמיים ומתכתיים לצרכי השיניים ולעבד את החומרים הללו על מנת ליצור חלקי שיניים מעוצבות באמנות לשימור ושיקום.

ברוכים הבאים למרפאה של ד"ר איאד חסן

כאן, במרפאה של ד"ר איאד, רופא ומרצה בכיר מהראשונים שהוסמכו בשיטת DIGITAL SMILE DESIGN, תוכלו לקבל את השילוב המושלם בין ההיבט הרפואי להיבט האסתטי בליווי של טכנולוגיה מתקדמת ושיטות טיפול חדשניות על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר במינימום כאב ומאמץ ובמקסימום דיוק של הטיפול הרפואי והתוצאה האסתטית במהירות ובביטחון.

סריקת שיניים דיגיטלית

 בין הכלים הדיגיטליים הנפלאים שמשפיעים ומסייעים בהרבה תחומים כפי שציינו כאן, נמצאת גם סריקת שיניים דיגיטלית תלת ממדית, היוצרת מודל דיגיטלי של חלל הפה.
אם גם אתם עברתם טיפולי שימור, שיקום ושחזור שיניים או אנשים הקרובים אליכם עברו דברים כמו ציפויי שיניים, כתרים, התאמה של שיניים תותבות וכיוצא בזה, סביר שנתקלתם בחדירה לא נעימה  בלשון המעטה אל חלל הפה של חומר סיליקוני כדי להשיג את מבנה השיניים לצורך הכנת הטיפול.
סובלים מרפלקס הקאה מוגבר? ובכן ההחדרה הזו יכולה להקשות מאוד עליכם ועל הטיפול עצמו.

הפתרון החדשני ביותר בתחום

כיום ניתן להימנע מאי הנעימות ולהרגיש בנוח יותר מתמיד בכיסא המטופל . מקצועיות וטיפול נכון  מדויקים ואיכותיים יותר מאי פעם ולהיות מלווים בתחושה נעימה, ביתית ועוטפת. בזכות הסורק הדיגיטלי ניתן לבצע מדידות ללא החדרה של חומר הסיליקון לחלל הפה  ולערוך סריקה מקצועית ומקיפה להפליא לייצר תבנית שיניים מדהימה בדיוק שלה, והכל בנוחות ומהירות ביצוע מרשימה.

הסורק הדיגיטלי- חדשנות טכנולוגית

מדובר במצלמה קטנה הסורקת את השיניים מכל הכיוונים, מעתיקה את חלל הפה באופן מדויק ביותר ויוצרת תמונה תלת ממדית שלו. על כן אין תחושה לא נעימה בפה והתוצאה של המדידה והתאמת הגודל והצורה במקרים של שיחזור וטיפול וגם שימור- כגון כתר, הרבה יותר נכונה ומותאמת אישית לך ולכל מטופל. הסריקה הדיגיטלית סורקת לא רק את השיניים אלא גם את הלסת מה שחשוב מאוד, כיוון שלכל אחד מאיתנו יש מבנה לסת שונה כשם שיש לנו שיניים שונות. חשוב שהתוצאה הסופית תתאים ללסת והמבנה הייחודי שלה.

כירוגית פה דיגיטלית

 ניתן לדמות ולבצע כירורגית פה בצורה דיגיטלית.  מכשיר ה CEREC  מאפשר סריקה, צילום, עיצוב, הדמיה וחיזוי של חלל הפה, מדמה לנו בצורה ממוחשבת את כל הטיפולים והתיקונים שנרצה לבצע כדי שנוכל לדעת מראש את התוצאה ולצפות מראש אתגרים שיכולים לצוץ. נוכל לתכנן מידות וזוויות עם הימנעות מתקלות, סיכונים וסיבוכים מיותרים. סתימות חרסינה, ציפויי שיניים, כתרים, גשרים, כתרים על גבי שתלים דיגיטליים וכיוצא בזה- היום נוכל לחזות מראש את התהליך דיגיטלית ולשפר אותו תוך כדי הימנעות מבעיות והפיכת האתגרים למינימליים.

רפואת שיניים דיגיטלית

רפואת שיניים דיגיטלית

רפואת שיניים דיגיטלית העתיד כבר כאן אז אמנם אנחנו עוד לא רובוטים אך העזרים החדשניים המעודכנים בתחום רפואת השיניים הם בהחלט המכשורים הדיגיטליים. מה שמסייע

קרא עוד »

ציפוי שיניים

ציפויי שיניים היום יותר מאי פעם עומדת בפנינו היכולת לשמור ולשפר את החיוך השיניים שלנו בשלל אפשרויות. וכמו בתחומים רבים בעולם האסתטיקה גם ענף רפואת

קרא עוד »

כירורגיית פה ולסת

כירורגית פה ולסת תחום השתלות השיניים הוא תחום מפותח ונפוץ בימינו. סביר להניח שרוב האנשים שתפגשו, בעיקר אחרי גיל מסוים, כנראה ויעברו טיפולי השתלות שיניים.

קרא עוד »
התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
האם אוכל לסייע לך במשהו?
דילוג לתוכן